Search This Blog

Monday 27 April 2009

グラフィカル天国

後少しスピーチを覚えに行くけど、ちょっと考えたことを教える。

近所の人はとてもかなしそうだ・・・さっき、話して、ロンドンが大嫌いだし、専門も大嫌いだし、大学が大嫌いだから、うちへ帰りたいと言った。わたしは、何を言うことのほうがいいと自分で聞いたけど、知らなかったから幸せになるために決めると言った・・・でも、たぶん今は困るところだけど、3年後、卒業したら、本当にうれしいかも知れない。一方、今やめると、うれしくなっても、後3年やりた仕事ができないから、やっともっとかなしくなる!たいへんねー。

OK。スピーチを覚えよう!

oh and thinkin of stuff ive been occupyin mesel with, look out for "escape from red giant" (a flash game) and a rather good film I watched last night called "Stranger than Fiction".

Anyway I probs should try nd help my neighbour i guess.... i did give her a hug, hope it helped somehow... =D anyway tara!

thanks to ikuyo again for corrections =D

No comments:

Post a Comment